hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > البرز| آموزش‌وپرورش سرچشمه تحولات در کشور است

البرز| آموزش‌وپرورش سرچشمه تحولات در کشور است

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان البرز در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: باید همه آحاد از ملت و مسئولین به آموزش‌وپرورش کشور رجعت کرده و اگر قرار براین باشد که به بهترین وجه جایگاه آموزش‌وپرورش را در کشور بالا ببریم و از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی پاسداری کنیم باید جایگاه آموزش‌وپرورش را ارتقا دهیم.

سالار قاسمی افزود: آموزش‌وپرورش صندوق رأی هیچ‌کس و هیچ جناحی نیست لیکن سرچشمه و کانون روشنگری و تنویر افکار عمومی است و این موضوع مطالبه اصلی ما در آموزش‌وپرورش است.

قاسمی بیان کرد: توسعه مشارکت در آموزش‌وپرورش یکی از اولویت‌های مدیران باید باشد و مدیر موفق کسی است که هم حاکمیت به کمکش بیاید و هم مردم درمسایل مختلف آموزش‌وپرورش مشارکت جدی داشته باشند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان البرز بابیان اینکه آموزش‌وپرورش سرچشمه تحولات در کشور است، اظهار کرد: آموزش‌وپرورش محور توسعه پایدار بوده و آموزش‌وپرورش کیفی و کارآمد نقش مهم و تأثیرگذاری در توسعه پایدار و همه‌جانبه دارد و اگر می‌خواهیم ازنظر توسعه‌یافتگی جایگاه مطلوبی داشته باشیم باید آموزش‌وپرورش کارآمد و توسعه‌یافته‌ای داشته باشیم

او افزود: برای اعتلای آموزش‌وپرورش، مردم باید کنار آموزش‌وپرورش باشند و مسئولین باید حمایت همه‌جانبه‌ای از این نهاد داشته باشند.

قاسمی با تأکید بر مردم‌داری مدیران آموزش‌وپرورش بیان کرد: مدیران باید مردم‌باور بوده و این نگاه یعنی مردم‌سالاری دینی، وزیر و مدیرکل استان‌ها و تمام اجزای آموزش‌وپرورش باید مردم‌داری در وجودشان قرار داشته باشد تا مسئولیت‌پذیر باشند.

او ضمن تأکید بر اخلاق‌مداری در آموزش‌وپرورش گفت: فردی که مردم‌دار و مسئولیت‌پذیر باشد قطعا فردی اخلاق‌گراست و این رویکرد در آموزش‌وپرورش استان البرز عملی می‌شود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش البرز بابیان اینکه موتور محرکه آموزش‌وپرورش کشور همه معلمان هستند، گفت: مدیر مدرسه باید بانشاط، کارشناس و باانگیزه باشد و مدیر باانگیزه، آموزش‌وپرورش باکیفیتی خواهد ساخت این امر می‌بایست محور برنامه‌های همه مدیران باشد و بدون برنامه آموزش‌وپرورش موفقی نخواهیم داشت.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد